Tjoho

Tvn funkar igen =D De ringde från Gripen till mig och pratade om det..och de trodde inte mitt internet hade funkat sedan jag fick det osv..men det har det..de kan tydligen se det någonstans..men de skulle felsöka och se vad det var för fel på tvuttaget..och när jag kom hem funkade den =)  Och priset skulle tydligen va nersatt nästa kvartal med..gutt..

Jau..i helgen så hände de lita gran..
I fredags gjorde ja en tenta..hoppas den blev brau nu..
I lördes såg jag levande skyltdockor på Burlövs center kul ;)
Sen var jag på fest i Veberöd....
Vi sov även över hos stoffes mamma där..
Och igår tog vi de bara lungt..
Tycker om dig <3

Nej nu ska jag se klart på Stargate hehe..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0