Upplopp..

Ni som missat nyheterna så har det varit upplopp på rosengård i Malmö..de satte fyr på bilar, välte släpvagnar, kastade stenar på bilar och kastade slangbomber osv..
När jag fick reda på det så var jag som tur var inte hemma utan hos min kille..skönt..annars hade de varit här runt hörnan..en av bussarna jag tar går percis där det var upplopp. ramels väg.
Nej det kändes skönt man var på andra sidan malmö..

Fast nu medan ja satt å skrev detta..så fick ja höra de bränt nån bil på thomsonsväg nu för en timme sen..yeah det är ju på samma väg jag bor..lite skrämd blir man..

Byttade julklappar med killen igår =)
Var meningen vi inte skulle byta..men sen köpte jag en julklapp iaf som jag visste han behövde..och det visade han hade köpt till mig oxå =D
Fick ett presentkort på ett ställe där jag kan välja mellan bla massage, ansiktsbehandlingar osv..Jätte härligt =) Är riktigt nöjd med den klappen.. Tack så mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0