Nattjobb

Igår var jag på basketen igen, skit skoj :) och ingen liten kille som sprang på mitt knä nu heller. Mina två systrar var också med, och det ser ut som om de också ska börja  :D hehe. Jag ska det i alla fall trots mitt knä inte tycker om det. Träning imorgon, men då ska jag se en handbollsmatch så de gick ju inte, får bli nästa gång istället.

Efter basketen igår försökte man sova lite, vilket inte alls gick så bra. Jag skulle jobba natt så behvöde sova. Men jag kunde faktiskt hålla mig vaken hela natten ändå. Var inte alls trött på något konstigt vänster. Trodde jag skulle bli det eftersom jag int hade kunnat sova ordentligt innan. Men inte då. När jag kom hem vid åtta imorse så var jag helt pigg och tyckte det kändes heldumt att gå och lägga sig. Men jag somna gott i alla fall :) heh
Men då vet man de också att man klarar av att jobba natt, det gick i alla fall bra denna gången hehe.

Nu får ni ha en riktigt trevlig lördagskväll :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0