Igår, idag.

Det blev skateholm igår..åkte ner och solade med syrran..det visade sig även att hennes kille och hans fotbollslag var där..alltså massa pågar å två tjejer ;) hah
Sen badade jag med mina kusiner i havet..lyfte de upp och ner över vågorna..skoj men tungt hehe..
på kvällen så följde ja med syrran på lagfesten killarna hade..jättetrevligt..var fortfarande bara två tjejer ;) tror det hade varit roligare om alla hade stannat på festen..men några drog in till malmö för att festa och resten in till Ystad..alla fick inte plats i taxin så jag körde oxå..jag skulle ändå hem så..var uppe tidigt och jobbade idag.. men hade det skoj..

Ja efter jobbet så var det fullt hus när man kom hem..badade åter med mina kusiner..fast i våran pool denna gången..skoj..men usch vad jag har blivit trött nu..helt sliten hehe..

Tänk om alla menar vad de säger
och håller vad de lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0