Trött..

Är fortfarande trött sen helgen..slitsamt hehe..
Sen så ska man jobba idag med..och imorgon bitti..och sen onsdag och torsdag natt..Aja det blir iaf mkt pengar i augusti när lönen kommer hehe ;)

Hade tänkt sola lite innan jobbet idag.men usch orkar inte..det är ju jobbigt..sen är man säkert ute när man kommer till jobbet oxå..
Och jag måste hämta min cykel..men jag hinner inte..så mamma och pappa sa att de skulle göra det idag..då blir väl det kapitlet avslutat..tråkigt det skulle sluta så här bara..
Men går väl inte att göra något åt..

Malmö..hm ska man flytta eller inte..jag är väldigt sugen på det..så det lutar stark mot att flytta..fast det får vi se..det är ju inte dags än..

Nu ska jag i alla fall inte skriva mer just nu..kanske ikväll om jag orkar logga in innan jag somnar hehe.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0