Yesterday..

Igår hade jag trots omständigeterna en väldigt bra dag.
Började med att mamma pappa och mina två brödrar åkte vääldigt tidigt på morgonen på semster..sen sov vi tre tjejer en bra stund till efter att vi hade varit uppe och sagt hejdå.
Jag vaknade först och satte på en film..då kom de andra två och så kollade vi på den tsms..sen bestämde vi oss för att plocka körsbär och hallon hos mormor och morfar för att hjälpa dem..plockade väldigt många körsbär men inte lika många hallon..efter det så plockade vi även vinbär hemma hos oss som vi frysit ner nu..

Mormor och morfar ville äta pizza med oss nere i stugan..så vi tog oss ner där och hade det jättemysigt..såg även allsång på skansen..men det var inte särskilt bra igår enligt mig..sen såg vi även mord i midsommar med morfar innan vi åkte hem..hade det trevligt..känns som om man gör sånt här lite för sällan..

Livet är som en bok..för efter varje spännande eller tragisk händelse så börjar ett nytt kapitel..så är även vårat liv..om det händer oss något..så vänder vi sida i boken och hamnar i ett nytt äventyr i ett nytt kapitel..

Jag förstår inte hur man kan göra så..jag gör verkligen inte det..
Men jag ska inte fundera över det..inte värt mödan..

It's hard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0