Sol..

Ja det är soligt och varmt ute och nu är mina små kusiner här och badar =)

Jag blir ledsen när du gör så..varför?

17,70 i betyg är väl inte så illa? :P Hade visst bäst i klassen hehe..och det fick jag 500 kr för ;)
Så tillsammans med de 500 kr jag fick på lärarmiddagen så har jag altså fått 1000 kr av skolan..wiho..det är väl det bästa jag fått därifrån haha. Eller kanske inte riktigt..men nästan ;)

Idag så hade min lillebror match här i Rynge och mamma skulle hjälpa till i kiosken...så jag följde med och hjälpte till lite..Och jag som inte spelar i Rynge längre hehe..jag e ju Sövestad spelare nu =)
Men eftersom knät fortfarande inte har läkt ordentligt  så vet jag inte ens när jag kan springa ordentligt igen.. sist jag testade springa på löpband gjorde det rätt bra ont. Så jag vet inte när jag kommer tillbaka eller om jag ens gör det..man får väl se vad tiden kommer med...

Jag hoppas jag kommer in på den utbildningen i Malmö som jag sökt till..det är kanske inte just precis det jag vill jobba med..men det är en start på vägen..kommer jag inte in där ska jag nog söka en utbildning i Halmstad till nästa år..

Nu ska jag nog göra något vettigare än att sitta här vid datorn..Vi synes..
Puss haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0