Studenten =)

För jag har tagit studenten =)
Härlig dag fast att jag var sjuk...Tack alla för uppvaktningen.

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist..jag orkar fan inte skriva här längre, är sällan inne på datorn nu förtiden...
Faktiskt skönt..Men ja,,,skolan är slut, om jag inte kommer plugga vidare..får se om jag kommer in någonstans eller inte..

Fan varför e jag sjuk nu ?? Och över studenten? Det var och är inget kul alls..

Har fått mitt schema för sommarjobbet.. kan inte påstå jag är nöjd med mina tider..menmen,..tur man är ung så att man har fler sommar att genomleva..

Nu ska jag nog fundera på att sova..jag vet klockan inte är mycket..men jag är något slut..och sjuk..

Pusshaj...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att du har tagit studenten. GRATTIS!

2008-06-07 @ 21:13:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0