Julkalender i mars månad!

Vadå? Det är väl inget skumt med att ha en julkalender i Mars?! Eller?
Okej jag håller med, jag hade också höjt på ögonbrynen om jag sett en jukalender hemma hos någon nu. Men va fan, jag måste helt ha glömt bort den. Den låg lite halvt gömd under en väska som jag inte rört på lite mer än två månader då ju. Nu när jag leta efter en sak hittade jag kalendern. Men först tänkte jag bara varför har jag inte kastat denna inu? Lönt den ligger här och skräpar. När jag tittade närmare så såg jag att några luckor inte var öppnade, jag bara hrm har jag stängt dom igen kankse? Men nix där var till och med choklad bitar kvar. Lucka 21-24 var oöppnade. Ja där ser man vad man kan glöma ibland. Men det gick fortfarande att äta ;) Fast jag förstår inte egentligen varför jag har såna kalendrar, mest för tradition antar jag. För jag tycker inte att chokladet i brukar vara så gott :S Men det är ju en struntsak de dära.

En annan glad nyhet är att jag är klar med hemtentan :D Hrm jag ska i alla fall inte skriva mer på den nu.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0