Snart..

Snart är lovet över och skolan börjar igen, för de flesta så började dem skolan idag. Men vi hade studiedag hihi, så en extra dag lov för oss:)

Påsklovet var lite annorlunda än vad jag hade föväntat mig att det skulle bli.
Träffade bla en kille under lovet som ni redan läst om antar jag, jag har inte gjort alla läxor jag lovade mig själva att göra, det har blivit långt mycket närmare min operation osv. Det kan hända en hel del på en vecka, fast vissa dagar har varit allmänt tråkiga och sega. Sen har de tex snöat :O varför det? Jag som trodde på att våren äntligen skulle varit kommen, att det skulle vara varmt och skönt, att man slapp frysa när man gick ut osv. Men icke sa nicke, jag hade ju helt fel. Det bara snöade på, och snöade och snöade.
Igår när ja skulle köra hem från jobbet så sa alla ta de försiktigt, det är halt ute på vägarna osv. Men det var inte halt inne i Ystad, ingen snö alls, så jag tänkte vadå? Skojar de med mig eller? Men sen när ja närma mig Skårby korset på E65 så låg det lite snö på vägen, men inte så där farligt mycket. Det var när jag svängde av mot Rynge som där låg en massa snö.
Jag vet inte hur många som känner till ryngekarusellen, men där var det i alla falla rätt så mycket snö, och det var riktigt halt också. Det var nästan som på halkkörningen, väldigt glatt i svängarna haha.
Men hem kom man ju, och det ser ut som snön börjat töa bort lite? Man kan ju hoppas den försvinner helt och inte kommer tillbaka fören nästa vinter. Och då menar jag under vintern med, lagom då till jul och nyår, sen kan den försvinna igen.

Om två dagar ska ja opereras, nervöst. Men det kommer ju garanterat gå bra, och så får man äntligen fixat knät. Sen kan ja kankse börja med allt det gamla vanliga igen.

Men nu ska jag inte skriva mer idag, men ha en trevlig tisdagskväll.
PUSS OCH KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill ha vår! Jag vill köra min fina bil med sommardäck :)

2008-03-26 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0