Andra doppet

Andra doppet i poolen är nu taget, idag är det nästan 22 grader i poolen. Härligt till tusen!
Fast alla säger att det fina vädret ska försvinna nu under nästa vecka =( Tråkigt, tråkigt.
Just nu är det ju lika varmt om inte varmare än vad det är under själva sommaren. Det får mer än gärna hålla i sig fram till hösten haha. =D

Ikväll är det crusing, eller hur det nu stavas, i Ystad.
Massa jänkare som glider runder och folk som står i klungor för att få en skymt av alla dessa bilarna.
Ska till stoffe innan, några av hans kompisar ska oxå dit först, sen ska vi oxå ner och glo på bilarna och träffa allt folk. Kanske utgång sen efteråt? Vi får väl se hur det hela blir =)
Jag ska fixa mig lite nu och sen ska jag börja dra mig in till stoffe.

Ha en härlig fortsatt sommardag!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0