Här går det undan.

I går hann jag med två lektioner och att prata med syon på tre kvart. Inte illa, bara ett bevis på att skolan snart är över. Det händer rätt mycket nu denna veckan som kommer, på tisdag är det lärarmiddag på skolan och på torsdag så är det klassfest här. Sen ska jag följa med och kolla när Stoffe tävlar i helgen. Och där i mellan händer det en hel del annat oxå.

Fan vad jag blev ledsen i torsdes, var hos sjukgymnasten. De skulle kolla om jag kunde få en spruta i knät som skulle hjälpa mig tillbaka. Men efter tryckande och klämande som gjorde så ont att jag nästan började gråta =S så kom de fram till att knät fortfarande inte är helt läkt sedan operationen och en massa annat som jag inte kommer ihåg för de snackar inte så vanligt folk förstår.
Så ingen löpning för mig för då belastar jag knät för mycket, utan jag ska komma till rehab 3 gånger i veckan och träna där, inga hemövningar alls.
Jo skitkul, jag bor liksom utanför ystad och visst jag har bil, men till sommaren ska man ju jobba oxå. Man kommer ju lika och flå fram och tillbaka mellan ystad och rynge hela tiden. All lön går väl då åt till bensin, väldigt skoj nu när den är så dyr oxå.
Jag orkar inte med mitt knä längre, det var nästan droppen det.

Nej nu ska jag skriva ett CV och ett personligt brev till ett jobb jag skulle kunna tänka mig =)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0