Inte idag!

Nej verkligen inte, jag hade redan tackat nej till två tider idag eftersom jag inte kunde och ville. Men sen löste det sig så att jag hade kunnat jobba i alla fall. Men tänkte skönt då kan jag plugga idag. Där hade jag helt fel, de ringde igen och fick inte in någon annan så jag sa okej, jag kan väl jobba.
Sen på kvällen så ångra man sig, fan borde ha pluggat i alla fall. Men nu får jag i i alla fall lite pengar i juni oxå. Det är ju positivt =)
Jag får plugga på fredag eller något sådant. Har ju fram till nästa torsdag på mig haha. 
Imorn ska jag till stoffe så då ska jag inte plugga =)
Det är faktiskt mycket lättare att plugga om man är glad =) hehe.

Jag har räknat ut att jag lyckats jobba mig ner till 6 arbeten nu varav minst en ska in den 15/5 två veckan efter. Sen har jag två stycken som jag inte vet när de ska in riktigt. Svenskan missade jag eftersom jag varit sjuk och den är ju rätt så viktigt =S  Psykologi arbetet vet jag inte när det ska in, hon sa i god tid så antar den oxå ska vara klar till nästa vecka. Sen har jag en religionen, när skulle den vara klar? Vi skulle ju få nästa lektion till att arbete på oxå?

Fast sen har jag faktiskt lite tid att plugga på, för har ju inget projektarbete på fredag så kan göra något då, samma på måndag. Och på tisdag har jag bara en lektion mellan tjugo i ett och två. Så då har man oxå mycket tid att plugga. Det är inte så svårt som man tror, när man väl kommit igång så brukar det gå rätt så fort. Men ja det gäller ju att komma igång då oxå. Annars blir man aldrig klar.

Nu ska jag inte lägga mer tid här i kväll, klockan tickar ju på rätt så fort ser jag.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0