Morgon...

Yes klockan är bara åtta och jag sitter framför en dator, väldigt ovanligt. Men jag måste göra lite läxor, eller jag borde inte kalla det läxor. Det är ju arbeten! Ska börja med att skriva varför Oliver Twist är en klassiker och sen ska jag göra lite psykologi, som jag hrm sa att jag skulle göra för väldigt längesedan. Sedan har jag ännu ett arbete att göra, men det får bli imorgon antar jag.

Jau, men förutom det har jag haft en underbar söndag =) Varför? Jo för det bara är så haha. Nej men jag varit med Stoffe och lite så =) Najs.

Nej vet ni vad, det var ju inte meningen jag skulle skriva blogg. Jag får skriva en annan dag, nu åter till skolmöget!.

Puss.puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0