Panik..

Imorse när jag satt på bussen på stationen och skulle ta mitt lypsyl ur fickan så fick jag lit smått panik. Varför? Jo för jag kände inte mina nycklar. Dem ligger alltid i den jackfickan, alltid. Så jag bara neeej, tänk om jag tappat dem. För dem låg inte i byxfickorna, eller den andra jackfickan. Så jag var nära att hoppa av bussen och gå tbx samma väg som jag kommit ifrån i tron om att de ramlat ur fickan. Men slutet gott, för nycklarna låg i en av bröstfickorna. Där lägger jag ju aldrig mina nycklar? Så helt hjärnsläpp alltså =P

DET ÄR HÄRLIGT VÄDER UTE!!

Solen skiner och är jätte varmt, nästan 21 grader i poolen och den är badklar =D
Jag tror jag ska våga mig på ett dopp om ett litet tag hihi.
Färg har man fått litegran, men man vågar ju inte vara ute i solen förlänge, inte snyggt om man bränner sig ju =/

Puss haj nu ska jag nog leta rätt på en handduk och sen plumsa i poolen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0