Hela helgen

Ja det har hänt en hel del..ska vi se om vi får ner det mesta iaf =)

I fredags så ringde de från det ledarjobbet jag sökte för nåra veckor sedan..ska dit på intervju på tisdag =) Vad skoj! .
Sen i fredags kväll så var moster och ena kusinen här inne och checkade in min lägenhet =)
På kvällen hängde jag med hem till Rynge..
I lördes så körde jag bil för första gången på två månader..men det kändes verkligen som om jag hade kört dagen innan oxå..man glömer inte..det sitter i märgen ;)
Var en runda nere i Skateholm då med, Härligt!..
På kvällen var det sexparty hemma hos Elin och sen utgång..trevligt ;)
Och idag så var det farsdag så då var vi hos mormor och morfar och åt kalkon med släkten..Så fick man träffat dem med =)
Så ja helgen har varit lyckad och nu är man tbx i Malmö igen hehe..
Det  var en snabb genomgång av vad som hänt..men orkar inte vara mer detaljerad..e trötter..

Här har vi en bild på Skate =)
Tagen den 8 november 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0