Mingel

Ikväll så var jag och syrran på Vero Moda, de hade lite mingel, 20% på allt i butiken, lite tips om vintern och vårens mode, lottade ut en som vann 3000kr att shoppa för (så klart så var det inte jag, hade inte ens samma färg på lotten =( 
Det var trevligt, köpte två plagg, som var rätt billiga..behöver egentligen inget, men nu får detta bli mina sista plagg detta året..får försöka låta bli..jag behöver ju egentligen inte fler kläder, har så det räcker..men alltid kul med lite nytt ibland,,
Innan vi gick därifrån så fick man varsen goodiebag med lite saker i.. Man fick ett ett linne, en top, en sjal, en prov parfym, en mascara och glamours senaste tidning..Linnet var i storlek L..men antingen så har jag blivit större..för den passa faktiskt..lr så var det bara ett littet linne..för det linnet ja köpte var faktiskt i S ;) hehe..

Naj men detta var kul, inget jätte särskilt men kul =) Kanske man går på fler ggr..

Nu ska jag lata mig lite och kanske kolla på en uppgift som vi ska göra tills nästa gruppmöte..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0