Hrm?

Det är verkligen inte så konstigt att de uppfan bankomaten så att man själva kunde ta ut sina pengar när man behövde dem. För man orkar verkligen inte stå inne på banken i en evighet bara för att få ut lita pengar! =O Jag hade inget val idag, som sagt mitt bankkort är paj, så fick ju snällt gå till banken, ställa mig i kö och vänta lääänge bara för att få ut lit pengar till irmogon..aarrrhg!..Men nu är det gjort i alla fall =) får hoppas bankkortet kommer tidigt..


Har tagit av tejpet som jag fick av sjukgymnasten i måndags, det hade börjat lossna så tyckte det var lika bra att ta av det helt. Jag tyckte faktiskt att det hjälpte, förutom att jag fick lite ont på ett annat ställe..hm. Men han kankse vill tejpa det till mig igen på måndag =) Min kille sa det liknade en ko!. Skulle fotade men glömde bort det och kom på det nyss när jag rev av det..typiskt mig..

Har sjukt mkt att tänka på så det är inte konstigt man glömmer lite, hjärnan är fullpackad så det smäller om det..det börjar snart rinna över kanten...

Högskolan är i alla fall inget lätt val ska jag säga..Men vill man bli nått så vill man...

Mkt press, orkar knappt ju!..

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt inte ett hinder stoppa dej utan hjälpa dej för att uppnå dina mål

2008-10-24 @ 06:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0