Inställd dag..

Funderade väldigt mkt på att skippa skolan idag och göra tentan istället, och sen brukar de videoföreläsningarna alltid klydda på ett eller annat sätt..och så klart idag med..
Tog ett tag innan vänersborg fick rätt på allt, och när vi sen hade hållit på i knappt 20 min så bara försvann dem..Varför? jo efter många om och men fick vi reda på att hela vänersborg it eller något hade lagt ner..kankse någon av grävd kabel eller något..Jo men trevligt..så vi fick göra en liten diskussion med gruppen som vi annars skulle ha gjort på eftermiddagen och sen åka hem..liksom kul..hade kunnat ha sovmorgon istället..
Kanske inte blir något imorgon heller, det skulle vi få reda på ikväll så man inte kommer dit och det fortfarande är likadant..jippi..

Jag brukar gällande vissa saker satsa allt, ofta från starten. Det är inte för att jag inte är rädd, utan det är jag. Men tänk fall man skulle förlora det annars? Man förlorar kanske det ändå, men man vill inte ångra sig efteråt pga att man inte gav allt..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0