Mhm

Som vanligt när man sätter sig här för att skriva så glömmer man just det som man skulle skriva här..det är verkligen inte lätt asså.

Men idag var jag i alla fall hos sjukgymnasten, vi har kanske kommit på en liten lösning till varför jag har ont i knät, förutom då att jag skadat det..Vi får se hur det utvecklar sig..men jag är i alla fall positiv =)

Imorgon ska jag på något möte om något jobb...kan skriva mer om det i morgon efteråt eller så..

Jag tycker det är väldigt förivrrande med två kurser just nu..jag blandar ihopa dem och uppgifterna vi fått..och uppgifterna har jag svårt att förstå så det räcker och blir över..Har en jag ska va klar med till på fredag..får väl se till att försöka göra den relativit klar imorgon..och jag har bara börjat nysta på den än.. Har läst i böckerna men man kan inte läsa dem för länge och jag förstår inte riktigt hur de böckerna ska hjälpa en med den uppgiften heller..
Kanske bara jag som är lite trög? haha..

Nej det är dags att prioritera lite bättre vad som måste göras..
Det är ju så att ju fortare man får gjort det man ska..ju fortare har man tid till annat!

Precis vad jag är dålig på!.Dags att ändra på...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0