=D

Har haft en sjukt härlig helg..=)
Den bästa på länge faktiskt..

Imorgon ska jag kankse till Ströget..kan itne säga det kommer bli mkt shopping för så mkt pengar har man ju inte som student ;) Men förhoppningsvis kommer det bli trevligt =)
Bara det inte regnar..

Mina dumma böcker har inte kommit inu..jobbigt..
Så jag får ju inte röra den sjukt stora summan heller eftersom de pengarna måste jag har till när jag ska betala böckerna.. Behöver dem nu! =P

Fått tid till en annan sjukgymnast i malmö nu..men det är i limhamn och det är en jävla bit dit,..hur ska jag hitta??

Nej nu ska jag nog se en film..och sen sova..har en känsla av att jag har ett stort behov av det nu haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0