Ströget/böcker

Igår var jag i köpenhamn..jättetrevligt och kul hade vi..Gick inte i någon affär direkt..utan gick mest runt och tog det lungt..härligt..var även inne på Ripleys belive it or not..väldigt kul faktiskt heh..
Sedan åt vi mat på en restaurang i dragö (heter de så?)
Mysigt =)

Det enda roliga är att jag fattar noll danska..de bara babblar på och jag står där som ett fån..! Tur man iaf hade med en danskkunnig person...

Mina efterlängtade böcker har kommit!..
Har börjat läsa i en av dem..men kunde de inte använt ord som vanliga svenskar förstå?

Usch tur man inte är ute och går i detta vädret..regnar rejält..

Nej nu får jag väl se till att läsa lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0