Frysande staty?

En av statyerna på sjukhusområdet här i Malmö fryser nog, för någon har varit snäll och klätt på den med ett linne och ett par byxor xD hehe

Men de e verkligen svinkallt ute, visst vädret e fint..men kallt..
Var hos Stoffe en stund innan, och när vi väntade på bussarna, han skulle till sitt jobb och ja hem till mig..så vi skulle åt varsit hål...så var båda bussarna föresenade..men tillslut kom hans..sen kom det 4a bussar till åt hans hål efter det medan jag å en massa andra stod och väntade på våran buss..den var 20 min försenad!! medan det hade kommit 5 bussar åt andra hållet..trevlig..

Ikväll ska jag se film och lite sånt med Sara..ska bli trevligt..
Utgång kanske man får dra in lite på nu om jag vill kunna åka utomlands till sommaren =)

Nu ska ja käka lite..ha de najs.
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0