Helgen

Igår så var man som sagt på klättring med Sara.
Kul men jobbigt hehe..
Man blev lite mör i armarna..men då vet man ju iaf man gjort nått ;)
Får väl träna upp dem lite till  ;) haha..
Blir av på lörda igen =)
Hade tänkt lägga upp en bild på mig när jag klättrar .men den e på datorn i malmö så inte så lätt då nej..Får se om jag kanske gör det en annan dag..

Sen igår kväll så var jag och Denice och några till ute och festa,,
Hamnade på Etagé..verka som de var 25+ men de tog inte leg på någon när vi var där iaf..
Typ släppte in fem sex stycken åt gången bara..
Fast kan inte påstå det var överkul direkt haha..

Nu e jag hemma i Rynge igen..blev bestämt rätt fort idag..
Imorn ska jag in til Ystad till en gruppmedlem i klassen..så ska vi plugga lita där sen bär det hem till Malmö igen..
Och någon gång i veckan ska jag nog hjälpa Stoffe att måla lite hos sig ;)
Fast nu ska jag äta.Ha de gutt..bye

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0