Kul-i-fem

Nu har man jobbat tre av de fyra dagarna..bara imorgon kvar..
Det e helt okej att vara ledare där..men ibland e det inget folk så då kan de bli att man får sitta och vänta bara..lite segt..men sen när det kommer folk så går det undan =)
Man blir rätt trött av att vara där..särskilt igår...då var jag ju först ledare på dagen sen var jag även på mitt vanliga ledarjobb där på kvällen..så man hann bara hem om och vända innan man åkte ner till kockums igen...
Känner nästan för att gå å lägga mig nu...men de e ju lite tidigt..å så måste ja äta.å läsa lite i böckerna..har inte blivit så mkt denna veckan..har haft annat för mig ;) haha..

Det har faktiskt hänt en del nu de här dagarna..men ja e för trött för att skriva ner det..kanske en annan gång..
Men nu ska ja käka..vi höres

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0