Resmål?

Ingen som vet något bra och udda resmål som man kan åka till som inte kostar allt för mkt nu i sommar?
Hade vatt najs med förslag..
Finns ju sjukt många ställen man kan åka till..
Jag ska åka jorden runt för eller senare i livet..antar de inte blir förren ja e pensionär lr så..Men ändå =)

Vet ni hur sjukt tråkia mina böcker jag håller på och läser e just nu? Enormt..tankarna bara flyger iväg hela tiden så när man läst nåra sidor så vet man inte vad man nyss läste ens..inte bra..inte bra..men tankarna e bra mkt roligare iaf haha..
Fast böckerna ska ju läsas å det e ju meningen att man ska komma ihåg vad man läste oxå..det e en helt annan historia det där..

Imorgon och fram till torsdag så ska jag vara ledare för det här Kul i fem som man har under sportlovsveckan i malmö..Kan bli intressant..vet bara att jag ska vara där vid 9 och att jag är ledare för skyttet..men sen vet jag inte nått mer..får väl se när jag kommer dit imorgon..Ska ju hjälpa barn/folk som vill testa på såklart..

Sen imorgon kväll blir de antagligen tacos med killen..mums =)

Nu ska jag ta och läsa lite till..sakta men säkert börjar man närma sig slutet på en av de sega böckerna..

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0