Sex..

Aa najs va?
Särskilt när det sker i en skåpbil på en parkering runt 17 på kvällen ? =P
När Stoffe och jag kom hem till mig i måndes kväll så var det en skåpbil som gunga och hade lite immiga ruter ute på parkeringen här..Någon som hade det väldigt trevligt kunde man se..

Det är hemskt vad allt går fort..allt går inte heller som man tänkt sig..menmen..
Har haft mkt att göra, tentor å examinationsserminarium..Fått tbx någon tenta godkänd =D och fick godkänt på båda seminariumen =) Så lita brau har det varit,,.
Har varit en hel del med killen oxå..
Åt fondue i måndes..riktigt härligt =)
Nu träffar man inte honom på ett antal dagar..men det är ju redan onsdag om jag inte har helt fel för mig så denna veckan kommer nog gå någrelunda snabbt ..
Sen ska jag jobba nästa vecka..sportlovsveckan ju. Hade ja inte vetat att det var om jag inte skulle ha jobbat då haha.. Man tänker helt annerlunda nu när man inte har lov på det sättet längre..

Igår var jag ledare på skyttet nere på kockums fritid ju..och klart började det snöa..
Inte nog för att jag fick vänta på bussen ner till centralen ett bra tag..så var den bussen lite sen så att jag missa den andra bussen ner till kockums..och nästa skulle inte komma fören efter 20 minuter..så jag bestämde mig för att gå istället för att stå där och frysa..tog ca 20-25 minuter och jag kom fram en stund före bussen oxå ..men kallt var det..blött och slaskigt.. och imorse var det helt vit..faktiskt väldigt fint..men man vill ju ha SOMMAR.. =)

Ikväll ska jag försöka ge mig på några av de tråkiga böckerna till en av våra kurser..handlar om politik och ideologier..finns faktiskt mer intressanta böcker..men dessa ska oxå läsas..så det är bara att sätta igång..

Men nu ska jag in frysen och rota fram nått att äta..börjar bli lita hungrig nu =)

Ha de najs..

Du betyder.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0