Slottet och tekniska

I måndags var jag och stoffe på slottet Malmöhus och även på tekniska, tyvärr var ju inte ubåten öppen..hehe..fast den har man ju varit i föurt..Men nej det var kul och lite annerlunda.. =) Vi får göra om något liknande igen =)

Imorgon så är det dags för två anställningsintervjuer inför sommaren..tänk att man får de på samma dag..tur man kan komma när man vill under dagen på den ena å att det är på eftermiddagen på den andra..så kan man ju ta den ena på förmiddagen utan att behöva oroa sig för att inte hinna..får man hoppas iaf ...
Får hoppas jag får något av dem iaf ;)

Något jag funderat på nu ett tag är om jag skulle ta och färga håret rött.. Tror ni jag hade passat i det?
Är lite osäker..men man vet ju aldrig =)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0