Tänk om..

..man orkade vara mer seriös med sin blogg..
Men finns såå mkt man kan göra med den och man kan skriva..Men nee orka.!
Blir bra som det är nu tycker jag..Kanske någon gång i framtiden?

Hm ja vad har hänt sen jag skrev sist?
Jo en jobbig tenta är inlämnad och en annan har kommit tillbaka..godkänd som tur är..
Den tentan jag lämnade in var jag för en gång skull klar med i god tid..Men hade alldels för mkt text så fick korta ner den väldigt mkt..och sen innan jag skulle lämna in den så upptäckte jag att jag svarat på en fråga utifrån helt fel bok så fick göra om den så där enormt snabbt..Lyckat eller hur..?!

Igår tog jag det bara enormt lungt..hade sjukt ont i huvudet..men det har lagt sig nu..skönt!
Snart ska jag och Sara iväg och klättra ;)
Hittade sån if acadme för högskolestuderande och klättring var ett alternativ så vi ska dit och spana läget där idag hehe
Kan bli skoj =)

Något som stör mig enormt mkt är att min flik me favoriter inte vill funka! Jobbigt när man itne kommer i håg alla sidorna man vill in på och har sparat där..trist läge asså..

Can't help it..sorry..

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0