Blää

Var faktiskt och sprang idag igen..fast själv denna gången..
Vilket betyder att jag fick stanna ;) haha
Ja jag stannade två ggr! Ena gången för får knappt luft ju när man springer usch..och andra ggr för mp3n klyddade..Och sprang ca en minut sämre än igår..men ja stannade ju en en gång mer och lite längre tid idag..fast jag stannade inte helt..utan fortsatte att gå snabbt..
Fast eftersom att jag cyklade dit och hem så har jag ändå fått mer träning än igår haha..
Tar ca 10 min att cykla dit..och sen lite längre att cykla hem eftersom då är man ju tröttare..
Så i princip orkade jag mer idag än igår eftersom jag värmde upp i 10 minuter med cyklen innan jag började springa...


Det handlar om att ge och ta,
att kompromissa, lyssna och förstå...
Det handlar om att vara två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0