Cykling

I fredags skulle vi fika med gruppen så då bestämde jag mig för att cykla dit hehe..Jag hittar med buss i Malmö och så men har inte cyklat så långt innan..men har tänkt börja..iaf när det blir varmare..och i fredags var det rätt så vamt faktiskt.
Så jag cyklade och hittade faktiskt fram oxå haha.. nej men det var inte så svårt..tog ca 15-20 minuter bara..och sen cyklade jag hem till stoffe oxå bara ca 20 minuter ifrån triangeln iaf.. sen på lördagan cyklade jag därifrån hem till mig..
Nog följde jag inte de vägarna jag tittat ut helt för inte det lättaste haha..men jag kom fram så ;)
Så när det blir lita varmare så ska jag börja cykla mer =) ibland går det 10ggr fortare än med bussen haha..

Mina glasögon som jag beställde förra veckan skulle ta 7-10 arbetsdagar men jag fick dem redan idag och det inte gått mer än 3-4 arbetsdagar..men jag klagar inte =)
Fast man blev lite osäker nu fall man verkligen passar lr inte i dem haha, =S

Aa..suck laserdome inte ringt inu..de sa i början på veckan så antar de kan bli imorn lr kanske onsdag oxå..jag som vill veta om jag får det eller inte..
Av ca 60-70 pers valde de ut 5 att intervjua och jag var en av dem..och sen skulle dem ringa en..Man hoppas ju man får det, annars blir man nog lite besviken =/ Men så är det..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0