Hm intressant?

Fick nyss två mail från en nyöppnad butik på nätet..Vaktbutiken..väldigt intressant att jag som inte har något alls med de yrket att göra får mail från dem..undrar hur de fick min mail bara =P Aja har i alla fall "gått ur" ders mail lista nu..

Jag gjorde det =)
Jag sprang hela rundan utan att stanna idag..tog iof längre tid än när ja sprang me stoffe..
Men huvudsaken är väl ändå att jag sprang utan att stanna..tiden får vi finslipa på senare =) hihi

Gud va taskigt..hittade ett jobb jag skulle söka..men valde att springa först så att jag hade det gjort..Men sen när jag kom hem så hade de tagit bort annonsen..och de hade lagt ut den idag..va taskigt =( Hade vatt kul att jobba där asså...var iof sommarjobb..men ändå..verkade skitnajs =) Jag och min vanliga otur...

Ne..nu får jag väl söka upp nått annat jobb då...

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0