Cypern!

Började med att jag knappt kunde sova hemma hos Stoffe, sen kom han hem från jobbet vid tre-fyra tiden..vi sov kankse en timme haha..sen var det dags att gå upp och bege sig till flygplatsen.
Första gången man flög hehe=) Bara lite obehagligt innan man kommit upp en bra bit i luften..
Tog knappt 4timmar och inte fem som jag skrivit innan..

Varmt och härligt väder möte oss på flygplatsen på Larnaca..
50 min med buss sen var man frame på hotellet i Ayia Napa =)

Där nere har vi varit på Waterworld Waterpark, solat, badat, ätit gott ute på härgliga restauranger, åkt me galen busschafför haha, varti på en marknad i Larnaca, festat (en kväll) hehe osv.
En strand man borde besöka om man ska dit är Nissi beach..jättefin strand och väldigt fint vatten.

En väldigt väldigt härlig vecka har jag haft, ångrar inte alls att jag åkte =D

Skulle kunna sitta här och skriva allt vi gjort, men pallar jag inte.. lite hemligheter får man ha ;) hihi, men lär antagligen snacka på om de mesta när jag träffar er haha..

Nu ska jag packa upp väskan..antagligen det jobbigaste av allt!.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0