Påsk.

Ikväll har vi varit på påskmiddag hos mormor och morfar. Trevligt såklart.
Var tänkt jag skulle in till stan och festa sen oxå, var bjuden på två ställen men de blev
lite sent så kände inte riktigt för det. Är otroligt trött nu oxå så ska snart hoppa i sängen.



Är det fint väder imorgon ska jag förmodligen gå en runda, härligt.
Annars har jag stora planer på att rensa garderoben, att plocka bort sånt jag nästan ändå aldrig använder.
Bra att ha plagg som man gärna sparar använder man ju typ aldrig sen ändå...
Hade inte varit fel att byta ut hela garderoben med en ny uppsättning kläder..Men det
klarar inte ekonomin nu ändå. Men tänk om man en dag skulle vinna en större summa pengar
på lotto,triss, tian eller vad som helst.....Fast somliga verkar ju aldrig ha tur me något =/

Har alldeles för mkt i huvudet nu oxå..Examensarbete..snart praktik och praktikarbete..skulle
vilja ha ett jobb, vill resa..vill bara vara..vill vara med *dig*..vill påbörja något nytt..vill ha mer att göra,
vill ha mindre att göra, vill ha vovve...vill så mkt och så lite..Det bara snurrar runt..

Vissa dagar e man alldeles tokig och vet inte varför man beter sig som man gör..Mm.. men
tänk om livet vore enkelt..vad hade man fått för glädje av det då.? Iställer kämpar man för
det man vill, och ibland känns det som man kämpar i motvind..Hoppas den dumma vinden vänder
snart..!

I'm sorry, but this is who i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0