Trött..

Såå trött..

När man bestämt sig för att åka iväg i sommar till Kos så regnar jobberbjudandena in. Så typiskt.
Hade jag nu itne valt att åka hade jag inte fått ett enda jobb!!
Är det fel att åka ändå nu när jag fått erbjudande att jobba här?
Det är ju kanske min sista sommar som jag kan åka iväg så här bara..
Varför har man sådan ångest och alla som håller på sidan om och klagar, tror
de hjälper till, retas osv gör det inte lättare.

Men nu ska jag ju åka iaf, resan går inte att avboka då vi tog lågpris
och isf måste man väl ha rejält sjukintyg på att man inte kan åka eller nått.
Så inget återvändo. Men tror det kan bli väldigt kul oxå där nere =)
Nu är det som det är! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0