Tvättilitvätt

Mmm tradigt.. Hjälper stoffe med tvätten, han bara försvann så jag får sköta den. Märk att det är hans och inte min tvätt. Jag är GUDA snäll! =)

Först så har man slitit för att hitta artiklar på skolan med sara för att använda till vårat examensarbete, Men hälften går inte ens att få upp i fulltext. Vad irriterad man kan bli då..Suck
Sen kommer jag hem till stoffe, får ta över tvätten, diskar.. och nu sitter jag här och måste gå ner igen för nästa maskin är klar..

Plus jag måste hinna laga någon mat oxå för ska iväg och vara skytteledare. Tar en evighet att komma dit och hem med bussarna. Så man åker typ senast halv sex och väl hemma runt halv tio tidigast om inte vi stänger lite tidigare där nere pga brist på deltagare..

Hm det var något till, när man har många tankar i huvudet så försvinner hälften när man behöver dem..
Aja får bli senare, dags att gå ner till tvätten.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0