Why ?

Why? En brau fråga det dära.. Varför är man så sällan nöjd? Eller är det bara jag?

Man ser det, ändå räcker det inte. Why?

I'm sorry, i can't help it.

Imorgon blir det nya tag med examensarbetet.
Kommit en liten liten bit på vägen och är klara
med syfte och frågeställningen. Alltid något.

Hoppas på en solig dag imorgon vilket jag ändå
kommer missa då jag ska vara i skolan under dagen
och sedan skytteledare på kvällen.. Hm..

Gillar det träningspasset jag har börjat på, Flowin.
Känns bra, inte samma träningsvärk som första gången
men nu har man hittat rytmen och hur det ska gå till,
så antar att jag snart kommer be tränaren att utveckla
vissa av övningarna då de är jobbiga men hade kunnat
bli värre ;) Tränaren är dessutom väldigt bra och ger positiva
kommenterare vilket gör att träningen blir bättre och roligare
och gör så att man känner att man kommer någon vart.

Tror jag ska leta upp sängen nu. Är inte överdrivet trött
men behöver försöka hålla minst 8 timmar per natt. Vilket
jag kan ha väldigt svårt för att göra när jag är inne hos Stoffe.
Men har börjat komma in i det så ska förmodligen kunna behålla
det oxå. För sen när praktiken börjar så kommer jag börja 8 varje
i princip så då är det bra att redan ha vanan inne. Blir ju lite si å så
med rutinerna när man itne är upptagen varje dag.

Puss och Kram LingonBanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0