Mina knä ger upp.

Har fått ont i mitt ena knä, det som jag har skadat förut och blivit opererad i.. Började med att det gjorde ont efter att jag gått lite längre sträckor, inga ovanligt långa då asså. Men tänkte inte så mkt på det utan tänkte att det kommer släppa igen snart, men sen börja det göra ont mer och mer och snart kunde jag inte gå mer än 10 meter innan det började göra ont. Så tog tag i det och ringde till läkaren, fick tid redan dagen därpå. Jag gick från gustav adolfs torg till centralen vilket inte alls är långt, men det gjorde rikitgt ont i knäet men vad skulle jag göra? förstent att ta bussen ju.. Och annars brukar det sluta göra ont när man vilat ett tag, men nu gjorde det ont resten av dagen och på morgonen oxå. Det visade sig vara nått med muskelfästet på baksidan av knäet som typ är inflammerat osv. Ska gå på lite smärtstillande/inflamationshämande i två veckor och sen även till sjukgymnast om det inte kommer att släppa. Sen sa de även att man ska ta det lungt och inte anstränga knäet, jo vilken bra början. Igår var man ju på inflyttningsfest hos syrran och sen utgång, idag är man lite öm i knäet heh. Så får väl verkligen ta de lite lungt nu då resten av tiden så att det verkligen kan gå över. Jag orkar inte med fler sjukgymnaster! =P

Ska jobba nu under sportlovet, hade jag vetat att jag hade så mkt plugg när jag tacka ja så hade jag nog inte valt att jobba. Men men, det går att lösa =) Ska vara skytteledare för funktionshindrade under Kul-i-fem här i Malmö.. Ska bli trevligt, men har inte varit där på väldigt länge, så kommer ta liten stund innan man kommer in i det igen =)

Nu ska jag försöka plugga lite, sen hoppas jag faktiskt på att vi kommer äta kebab tallrik idag ;) Riktigt sugen på det hehe. Och sen popcorn och en bra film ikväll. Hade vatt toppen! =)

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0