Home is were the heart is.

Ska förmodligen vara i Kos i en månad till sommaren. =)
Kommer ju klart sakna folk här himma i skåne.. särskilt en <3

Stoffe <3Oss <3

Men man får se det som en upplevelse som kanske bara kommer en gång i livet..
Kommer lägga ytterligare ett resmål till samlingen oxå =) Sen när jag kommer tbx om jag nu åker så ska jag spara ordentligt så jag och stoffe kan åka på en safari eller liknande till vintern..och kanske en skidresa oxå ;) så lär behöva allt jobb kan få när jag kommer tbx isf haha.

Mee i nerförsbacken =)Mee.


Once in a life time..
Under det senaste året har jag varit på fyra ställen, Cypern (Aiya napa), Azorerna (Ponta delgada), Ungern (Budapest) och Frankrike (Val thorens) och det har varit underbara resor =)
Tror dock inte det kommer bli fyra nya resor inom de kommande året men iaf en vinterresa till nått varmt land och en skidresa. Måste ju ta vara på hur bra jag åker innan jag glömmer bort hur man gör ;)

Love you. 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0